Esraomer Zeynepreyyan momofcherry ben de bu beşikten aldım. Geldi, kurduk ama bebişimizin doğmasına daha var henüz kullanmadık. Genel itibariyle güzel gözüküyor
Eccem12 Umudayolculuk36 hepsiburada dan 1099 a aldım ama 1500 TL ye 150 TL indirim vardı, alacağım Baska seylerle 1500 e tamamlayıp aldım.
Umudayolculuk36 Eccem12 daha önceden takip ediyor muydunuz ben gördüm az geldi daha fazla iner mi acaba en geç kasımda almam lazım benimde 😊
Eccem12 Umudayolculuk36 ben yoyko 900 TL iken almamıştım düşer diye sonra Bi anda 1300 e cıktı. O yüzden bu sefer beklemedim😂
[silindi] Esraomer canim bizde aldık bugün geldi ama dök durmuyor yanlarını ayarlayamadik nasıl ayarladiniz yanlarini
Gkc123 Ben de bugün lucca olanını aldım güzel kullanışlı duruyor aklımda madre vardı ama 200 fazla veresim gelmedi sanırım 😅
Kbrakrdg Elele aldım bebeğim doğmadı ama mağazaya gidip baktığım park beşiklerdense elele daha kaliteli geldi ve pratik
Jerrycik Hepsiburada indiriminden aldım, hamile olduğum için henüz kullanmadım. Genel olarak çok güzel ve kullanışlı duruyor. Tek eksisi kapıdan geçmiyor. Odadan odaya taşırken sök tak yapmak gerekiyor.
Esraomer [silindi] önce kısa kenarlarını kaldırın çıt sesini duyun sonra da uzun kenarların ortasından tutup yukarı kaldırın yine çıt deyip oturacaktır