Daima düzenli olarak agdaya gidiyorum, hem daha sağlıklı hem daha pratik, tüy dökücüler flan çok zararlı, hele de son aylar ağırlaştıkça daha zor olur kuaföre git bence, bu dönemde daha da hassas olduğumuz için çok daha çabuk tahriş oluyoruz ondan kızarır