AslanAlp Merhaba hanımlar bugün kan verdim Dr yazdım cevap bekliyorum. CRP Kan sonucum 9.8 çıkmış bu şekilde yüksek olan varmı nasıl bir işlem yapılıyor acil yardımcı olurmusunuz
esratpl AslanAlp Pek yüksek bi değer değil hafif enfeksiyonunuz var,muhtemelen antibiyotik tedavisine başlayacaktır doktorunuz. 0-5 arası normal kabul ediliyor zaten. 🌸
Zehra2938 AslanAlp grip bile olsan crp yüksek çıkıyor iki gün önce kan verdim 16 çıktı doktorum müdahale etmedi korkma
miniko_2308 AslanAlp korkmayın, benim de haziranda 7-8 gibi bir değerdi, doktorum hamilelikten kaynaklı olduğunu önemli bir şey olmadığını söyledi.
AslanAlp esratpl geçen haziran ayında 7.15 değerle hastaneye yatışım yapılmıştı dediğiniz gibi antibiyotik tedavisi almıştım. Ama busefer oranen yüksek çıkınca korktum cevapda vermedi dr
Feyza-nur AslanAlp hayır korkulacak ve ilaç verilecek yükseklikte değil dedi zaten düşüyor ilk iki ay 9 çıktı sonra 8.3 cıktı
Ozgu_momy AslanAlp Aşırı bir yükseliş yok normali 0-5 tir crp nin . Doktorunuz antibiyotik uygun görürse kullanın.