Ben 8 haftalığım, daha şimdiden 3 kere alttan ultrasonla bakıldı. Daha önceki hamileliğimde düşük olduğu için bu sefer karından görmeyi bekleyemezdik. Kesede bi sıkıntı var mı, kanama alanı var mı, bebek oluştu mu vs bunları görmek gerekti. Karından görünmeyince mecbur alttan baktı. Gayet de sağlıklı devam ediyor şükür. Yani tehlikeli bir durum yok, tehlike olsa doktor asla böyle bir riski göze almaz.