yusuf07yavuz11gmailcom Kızlar yarın bime gelecek olan tefal buhar kazanlı ütü nasıl sizce alıp kullanan varmı aranızda
Denizyildizii yusuf07yavuz11gmailcom çok mu ütü yapıyorsunuz. Ben kazanli tercih etmiyorum cok ağır oluyor sürekli kaldır et uğraşamam
Lulemom yusuf07yavuz11gmailcom bende Philips in kazanlı ütüsü var. Pişmanlık 🤦🏼♀️Sürekli indir kaldır çok zor oluyo. Boş olan bi odam var orda kurulu duruyo şimdi. Ama yine de şimdiki aklım olsa kazanlı almazdım. Normal ütüler de ütülüyo. Bi farkı yok bence. Çok ütü yapanlar için mantıklı olabilir. Bide normal ütü alsaydım tatile falan giderken de valize atardım diyorum.
Tazemomyyy yusuf07yavuz11gmailcom ben kullanıyorum çok memnunum ama çok pahalı ben zamanında 500 e aldım 2 sene önce
Mom789 Ayyy dsha yeni utu baktim bende fiyatlar ucmus philips kazanlo baktim 9bine kadar fiyatlar en az 4 😂araba aliyom sanki ne ara utu fiyatlari arrttiysa