Rabiagokturk demirbaggulbahar bizde bugün gördük canım ya allahıma şükür darısı kalp atılına inşallah tüm isteyenlere 💕💕💕
Rabiagokturk Aslihan2 geçen hafta cuma gittiğimde kese boyutuna baktı 11mm , 4+1 desin dedi aslında son adet tarihime göre 5+1 olmam lazım 😄 ama doktor geç döllenme olmuş dedi 🤗
Aslihan2 Rabiagokturk yaaa benimde gec döllenme ama baya baya gec 8 haftalik olmasi gerekirken 5 haftalik falan 😑 umarm sağlıklı olurlar hayırlısıyla kalp atışı duyarız 🙏 ilac vs kullanıyor musun?
Rabiagokturk Aslihan2 merhaba canım aynı haftalardaydık aklıma geldin bildirimlerden🙈😄 kalp atışını duydunuz mu siz naptınız ? İnşallah duymuşsunuzdur :)
Aslihan2 Rabiagokturk Merhaba canım suan 7+2 deyim kalp atışı duydum cuma tekrar gidicm sen nasılsın nasıl gidiyor ☺