Arkadaşlar 40+1 im hiç bir belirtim yok 🥲 ne sancı ne açılma bebeğim iyi cok şükür 🙏🏻Bugün doktorum istersen suni ile başlatalım dedi ya da 41 e kadar bekleyelim kendi sancın ile gelmen daha iyi olur dedi..bende kendi sancımı beklemeyi sectim..doğuramıyorum postu ile doğurmaya bende adayım😅😅ayrıca tavsiyelerinizi bekliyorum doğumu nasıl başlatabilirim