derya46 Bugün randevum vardı muayene olurken doktorum bebek baş geliş pozisyonunda dedi henüz erken değilmi hanımlar şu an 26+5 günlük hamileyim 🙄🤷♀️
[silindi] derya46 28 de donmustu benim 2 kizimdada cnm korkulacak bisey yok hala gebeligim suruyor yani ikincim olcak
mommasBoys derya46 korkulacak bi durum yok ki canım o bebeğin o an bulunduğu pozisyon ☺️ Benimde son iki kontrolümde öyleydi ama tabi sürekli pozisyon değiştiriyorlar kanala girdikleri yok henüz merak etme 😅
bilnazo68o derya46 benim de erken döndü şuan 31 haftayız iyice aşagı inmiş başı dedi ciğer geliştirici yaptırdık bekliyoruz. İnşallah vaktini doldurur da gelir 😑😞
Soysalasli derya46 29 haftalıkken kontrole gitmiştim direkt normal doğum senin ki dedi bana da doktor 🙃 yarın 38 olucaz
Soysalasli derya46 inşallah canım gönlünden geçen olsun tabi bir aksilik çıkmazsa bütün annelerimiz adına 🤗🤗
Hamidem derya46 ben konturole gittiğimde makat dedı. Donmezmesse. Eğer dedi sezeryan dedi yani korkulacak birsey yok dedı doktorum bu arada 28+4 um