1Hanzadehanim Bugün ikili testimiz vardı devlet hastanesine gittim doktor cinsiyetini söylemedi aslında çok ilgilendi fakat 16. Haftadan önce yanlış olabilir dedi tahmin yürütecek olan var mı https://www.hizliresim.com/92tnv93
1Hanzadehanim Serpilikra Mery94 derya46 Slndfne çok teşekkür ederim kızlar bir kızım var birtane daha olsun çok isterim rabbim herkesim gönlüne göre versin inşaAllah 😍
Serpilikra 1Hanzadehanim Benim de 2 kızım var ve o kadar tatlılar ki ıyiki varlar 3.bebegime hamileyim bende çok.merak ediyorum cinsiyetini 🙂