Nimetttt Hanim ilk betam degrim 71.18 iki gun sonra 175 olmuş doktorum baktirmana gerek yok salı gel keseyi bakariz dedi böyle olan varmi içimde bebege sanki birsey olucak tutunamyip dusucek gibi geliyor bazen korkuyorum ya🙄😩
Gulnurbozkurt Asena17 dün kan tahlilinde 11.98 çıktı bugün kasıklarım ağrıyor Sizde de ağrı oldu mu böyle ? Teşekkürler