bebegim_55 Merhaba arkadaşlar 12+1 ken ikili test yaptırdık sonuçlarımız normal mi yoksa var mı bir sıkıntı söyleyebilir misiniz? F hcg : 67.7 Papp a : 3,00
Aslielis bebegim_55 bende bugün yaptırdım yapan doktor zaten sonucu söylüyo sana bana çok şükr iyi dedi