Mom3834 çünkü ilk kızımda bende hep her şeye tedirgin oluyordum, eşimle birlikte bir çok kitap da okuduk videolar da izledik, ama Kağan bey gerçekten çok rahatlatıcı her soruya cevap bulup rahatlıyor insan, ben instagramdan canlı yayınlarına bile katılmıştım, kısacası tecrübe edinip memnun kaldığım için ve o heyecanları, hele de korkuyu en iyi bilen birisi olduğum için yardımcı olmak adına herkese öneride bulunuyorum.