hamisanne_63 Canım ben 6. Haftadan beri kullanıyorum. Her gece 2 tane yutuyorum. Anca ertesi gün gözüm açılıyor, çünkü evde kızım var bakmam gereken. Yoksa ilaç almadan yatarım bütün gün. Mecbur içiyorum. Birgün almasam ertesi gün tuvaletin önümden kalkamıyorum, öyle olunca kızımda korkuyor. Mecbur azalana kadar içeceğim. 20+2 yim bu arada.