36+2 de doktorum bebek 3 hafta önde olduğu için çatı muayenesi yaptı, bebek kilolu olduğu için sezeryan için gün aldım ama 38 i beklemek gerekiyormuş sezeryanda. Kanama, su, sancı vs olma durumunda alıyormuş daha erkenden. Doğum belirtileri var ama sancı su ya da kanama yok 😰