kcnr 🤔Aranızda acıbadem eskişehir ceren hanım kontrolünde doğum yapan var mı arkadaşlar nasıl memnun kaldınız mı merak ediyorum sancı doğum sürecinde odaya gelip ilgileniyor mu hastane ebeler ve hemşireler hakkında düşünceleriniz neler
Esrujj kcnr benim arkadaşım doğum yaptı zorunlu sezeryan olarak çok çok memnun kaldı. Bende Ceren hanıma takipliyim hiç kuşkum yok kendisinden yana😊
kcnr Esrujj ya hiç yorum yapan birine denk gelmedim şöyle iyi böyle iyi diyede acaba dedim nasıl hizmet hemşireler falan normal doğumdan yanalarmı yoksa sezeryan yapmak için bahaneler üretiyorlarmı bunları merak ediyordum