Fatmanurtrlk Merhaba hanimlar 27+3 haftalik hamileyim ve 2 gundur hic hareket hissetmiyorum endiselenmeye basladim sizce normalmi ?
Fasulyemm17 Fatmanurtrlk bende 28 haftalığım canım dün bende çok evham yaptım sonra buradaki arkadaşlar duş alıp ışığı kapatıp flaş tut göbeğine demirler öyle yaptım karnımı ovcaladım hareket etti bebiş