Duygushn1 Hanımlar 24+3üm hala bulantı hapı içmediğimde bulantı ve kusma devam ediyor. Benim gibi olan var mı? İlaca bağımlı da olmak istemiyorum ama içmediğim zaman düzenlemiyorum. Hamileliğimin başından beri böyleyim. Ne yapmak lazım benim gibi olan var mı?