thepurple Clementinee gebelikte kanamaların hiç biri normal kabul edilmiyor. En kısa zamanda acilden görünün bence
2-prensesannesiii Clementinee Hamilelikte az da olsa çokta olsa kanama için buraya yazmak yerine lütfen acil doktora gidin . Bende 10. Haftada yaşadım bebek iyi bir sıkıntı yok ama plesanta aşağıda yatman gerekiyor dedi ve progestan başlattı. O yüzden sizde hemen bir doktora gidin . İnşallah önemli birşey degildir. Geçmiş olsun 💜
gokcekocyigit07 Hangi renk hangi yoğunluk olursa olsun mutlaka doktora danışmak lazım, ihmal etme hemen doktoruna ulaş, geçmiş olsun
Bebegimveben0811- Clementinee idrar enfeksiyonun da da oliyor yüzden sordum bence ya doktorunuz arayın yada hemen acile gidin
Nisayaz İki gun once benden de gelmisti dusuk riskim oldugu icin progestan verdi bir gece de yatirdi hastanede vakit kaybetmeden gidin bence bende 11+6 haftaligim