Mrvweeeeee Atesim var 38i gecio bazen inmek bilmedi sabahtan beri ama baska bseyim yok sizce doktora gtmelimiyim kacinci gunde fenalasilio kovitte ne yapacagimi bilemedm
Sdtcnts Mrvweeeeee doktor 38 i geçerse düşmezse gel dedi bana. Benim de covid 10.günüm bitmek bilmedi bu illet. Öksürük burun tıkanıklığı baş ağrısı var. Ara ara da ateşim çıkıyor
Neslii01 Mrvweeeeee Bende şuan 33 teyim 7. Günüm yüksek ateşin bebeğe zararı var hemen doktorunuza danışmanizi tercih edin
a_burcu_bur Mrvweeeeee çok geçmiş olsun. Aşı olmuş muydunuz. Evetse kaç doz. Hafif mi atlatıyosunuz yoksa aşının bi etkisi olmadı mı. Tabi cevap evetse 🙈
Mrvweeeeee Sdtcnts gitmedm aramadmda doktoru smdi iyiyim bigun sadece atesim cikti bebegin haraketleride iyi cok sukur insallah bida cikmaz ne gcik bsey ya bide delta bizimki 20 gun karantina
a_burcu_bur Sdtcnts yaa 😔 ağır geçirmediniz ama dimi. Ben de yarın aşı yaptırıcam da kararsızdım aslında. Aşı yaptırsam bile bulaşıyo tabi bunu biliyorum da en azından hafif mi geçiyo onu bilmek isterim ☺️
Sdtcnts a_burcu_bur ya onun garantisi yok bağışıklık sisteminiz ile ilgili. Ben aşı oldum olmasaydım büyük ihtimalle çok kötü olurdu çünkü bünyem bayağı zayıf
Mrvweeeeee a_burcu_bur asi olmadim hamileyim die esim oldu ama ondam gecti banada asi olanada oluyo yani agir gecirmiyorm sadece bigun atesim cikti allaha sukur iyim smdi bebegin haraketleri falanda iyi
a_burcu_bur Mrvweeeeee aşı olana da geçtiğini biliyorum da aşı olunca hafif atlatılıyo diye duyuyorum. İnşallah öyledir. Ben aşı yaptırmaya karar verdim de o yüzden soruyorum ☺️
Mrvweeeeee a_burcu_bur agir gecirende var ben yaptrmadim ama ole agir gecirmiyorm allahin izniyle bsey olmaz artk 1 haftayi atlattik bncede ol asi ben hamileyken cesaret edemedim doktorum kackere ol dedi bsey olmaz dedi ben olmadm
Bebeksum a_burcu_bur siz aşınızı olan maskeye falan devam edicez ama ev oturması vs yapmayacağız en fazla eşimizden gelir o durumda da aşımız olduğu in hafif atlatırız inş 🙏 ki eşiniz de daha dikkatli olur zaten size getirmemek için. Benim eşim covid yoğunbakımda çalışıyor ona rağmen şu ana kadar bişey getirmedi aşımızı olduk çok dikkat ediyoruz. Ben de 24.haftama kadar hastanede çalıştım 2 maske falan Allah getirmesin yine de çok dikkat edin 🙏
Snyrs Mrvweeeeee benim doktorumda ol dedi ama eşim güvenemedi Aşıya 2 düşüğüm var birde şuan sağlıklı bir gebelik geçiriyorken cesaret edemedik ama vakalar artınca olayım bari dedim randevu aldım ozmana kadar covit oldum maalesef Allah hepimizin yardımcısı olsun bir an önce bu hastalıktan kurtuluruz bebişlerimizide sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
Aslikara33 Bende 29 haftalığım . Kovid de 2. Günüm ilk gün ateşim vardı baş ağrısı halsizlik bugun de öksürük var her gün farklı semptomlar çıkıyor
Sibell045 10 haftalık hamileyim Covid de 13.günüm aşı olmadığım halde ilk günler grip gibi gecirip biraz bel agrısı yaşamıştım onun haricinde bünyeyle alakalı olduğunu düşünüyorm☺️
Yavrukuslar 28 haftalık hamileyim 4. Günüm az bir öksürük ve biraz baş ağrısı var ben mi hafif geçiriyorum yoksa sürekli seyri değişir mi bilemiyorum ilk 2 gün çok kötüydü ense baş kemik ağrısı hafif ateş ve nefes zor alıyordum terledikçe geçti sanki
Mrvweeeeee Mery123 buyuk ihtimalle esimin is yerinden gecmistir baskada ole gezdigim bi yer yokki okdar bide kzim var 2 yasinda allahtan onda bsey yok oda kotu olsaydi cok üzulurdm bi an once bitsin bu karantinaaa😔