Burcudunya sizinki idrar yolu enfeksiyonu mu acaba monorul şase mi ne öyle bise toz veriyorlar onum için ,bende öyle duymuştum banada vajinal mantar enfeksiyonu dedi hamilelikte hormonlardan dolayı bunlar dirençli oluyor gecmiyebiluyor dedi hapta veremiyoruz bebeğe zararlı diye fitilde kısmı rahatlama sağlar dedi doğumdan sonra tam tedavi olur ancak dedi. İdrar kültürü yaptırdınız mi siz .