almilaumay12 https://resimyukle.link/i/4TSBJt Vee sonunda yavaş yavaş çantamızı hazırlamaya başladık😍🌹
Sulee_ almilaumay12 yaa maşallah sağlıkla alin kucağınıza güzel günlerde giysin inşallah bizde 33+0 olduk bugün bi kaç güne hazırlamayı düşünüyorum nolur nolmaz
lavininannesii almilaumay12 yaaa bizde 33+5 iz aynı zamanda doğum yapıcaz🤗 ben daha hazırlamadım doğum çantasını. Zaten korkuyorum doğumdan o moda girmek istemiyorum erteliyorum 😂
Sencemeny almilaumay12 bende 33+5 im bendende kocaman selamlar olsun🤗 bende hazırlamaya baslicam doğum çantamı yavrucaklarimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😍😍🤗
almilaumay12 Sulee_ Çok teşekkür ederizzz Sizde ınşallah 😍😍Kesinlikle başlayın bencede ben ilk kizimda 27de hazırlamıştım gercekten ağırlaşınca cok zor oluyor 🌹
almilaumay12 lavininannesii Ay kesinlikle başla Ne olur ne olmaz dün bir ağrı tuttu beni dedim geliyor korku başa bela hemen hazirladim bugün 😅😅🌹
almilaumay12 Sincapannesi Hayır orta boy poşet diğerleri büyük olan 1 tane evde vardı ondan kullandım.
almilaumay12 Sencemeny Aynıyiz Amin hepimiz insallah.Başlayin bencede ne olur ne olmaz erken olsun gec olmasin da 🌹😍😍
almilaumay12 Deletedmom23234 Kilitli buzdolabi poşeti😍😅Kesinlikle elini attığın eline geliyor insanin🌹
Deletedmom23234 almilaumay12 Ciddi misin 😁😁 ben öyle görünce farklı bişey sandım Allah seni😁😁😁 teşekkürler 🥰😍