Minikanne24 Kızlar 37 haftayım doktorum çatı muayenesi yaptı hiç korkmayın smear testi için yapılan muayene daha can yakıcı iki dk da bitti gitti. Bnm canım tatlıdır üstelikte🤭
Redpepper Smear için de çok acır demişlerdi ben resmen bişey hşssetmedim 😂 çatı muayenesi de inşallah öyle geçer
Alyaesmaa Redpepper Evet benimde smearda çatı muayeneside hiç acımadı kendini hiç kasma dedi doktor bende kasmadım ondan heralde😊
Fsm Benimkk çok acımıştı hiç açılma yoktu sezeryan diyince nasıl sevinmistim çünkü çok acıdı kontrolü bile
Eylem_kaya07 Bende çatı muayenesinde çok zorlanmadim hemen gelip geçici sizi oluyor parmağını hissediyoruz o kadar