Ebrudagli Bugun doktora gittim 15. Haftamdaym ve kizim olacagini ogrendim 🙂 sizlerin bebeklerinizn cinsiyeti belli olan varmi
Sedaakmak Haftamda gittim kıza benzettiğini söyledi ama yemin etmem için bi ay daha bekleyelim dedi hayırlısı bekliyoruz 🤰🏻😍😂
Aysegull33 Haftada kız gibi duruyor dedi. 14. Haftada % 90 kız dedi 🐣😍. İnsallah değişmez vallahi kızımm diye diye seviyoruzz 👶🏻❤🐣
Aysegull33 Bide kızlar bisey sorucam. Normalde şuan SAT' a gore 15+1 im. Ama ultrasona gore 15+6 yım. Hangisi geçerli sizce bilgisi olan varmi ?