Kızlar iki gündür şöyle düşünüyorum. Çünkü artık kendi sancımin geleceğini düşünmüyorum çarşamba günü suni ile baslatacaklar açılmam da hala ilerlemedi. Suniyi evet çekiyoruz neticede sancı hiç ama hiç kolay değil ama düşündüğün zamanda sezeryan da hiç kolay değil 7 kat deri, iyileşme süreci, kilo verme süreci organlarimizin toparlanma süreci derken sonrasında çekmektense basta çekmek sanki daha mantıklı geliyor. Bide suni hızlı açılma sağlıyor bakarsınız çokta sürünmem sancım olsa kendimin bu kadar da beklemezdim ama napalim :(