Merveangel Kızlar ben 15 haziranda kendiliğinden düşük yaptım değerlerim düzgün ilerlemedi korunmuyoruz doktor korunma dedi düşükten sonra kontrole gittimde herşey temizlenmis demisti pazartesi sabah test yapicam hiç-bir belirti yok sadece arada ağrı oluyor okadar
Nesomer Merveangel ben hemen 28 gün sonra olmuştum ama sonra düzensizleşti sanırım üzüntü ve stres yaptığım için
Merveangel Elifelik düşükten kaç gün sonrasinda öğrendin cnm peki kandami gebelik testindemi cikti ilk
Sedahmeteper Elifelik bende sizin gibi oldum ikiz bebeklerimi kaybettim tam kırkım çıktı hamile olduğumu öğrendim .bende hemen kaldım 😶
Merveangel istanbulluanne ilk hamileligimde hemen istedigim ay hamile kalmistim simdi 2. Yi istiyoruz 2 ay sonra oldu düşükle sonuclandi bu ayda bekliorum dort gözle beklemek çok zormuş 😅 allah uzun zaman olmayanlara yardim etsin simdi daha ii anliorum😔
Merveangel Elifelik düşükten 15 gün sonra nasıl hamile kaldinizki çok az bi zaman 🙈 1 haftası zaten kanama olmuyormu cnm