Aysun_kmrl02 İlk doğumum olacağı için biraz endişeliyim korku var normal doğum yapmış olanlar fikrinizi almak istiyorum.
2prens1prensesannesi7 Çok güzel bir duygu ben 3. Çocuğumu yapıcam 66 gün sonra nasipse hiç korkmayın o an çok güzel