Gizemin-minnakI Ben ilk aldığımda küvet setini reflü yatagini falan almıştım unisex olarak babynest emzirme yastığı puset minderi örtüsü vs annemin arkadaşına sipariş vermiştim arkaya da kalsın diye cimsiyetsiz şekilde 😂 sonra Bimden organizerlerini falan almıştım 25 den sonra falan kıyafetleri hallettim galiba tam hatırlamıyorum 30 da onları yıkadım utuledim yavaş yavaş bı kaç gün önce de işte çantası puseti bakım seti falan aldım ama şu an zor olurmustu yapmaya şimdi başlasam 32.haftadayim ve çok yorgunum dün bıraz yürüyüş yaptık kayinvalidemle eve geldiğimizde hiç iyi değildim 😂 iyikide halletmisim erkenden valiz hazırlığına da ufaktan başladim ama yerleştirmedim koyacaklarımi hallediyorum yavaş yavaş poşetliyorum falan kendime hiç başlamadım bu arada daha 😂😂