Ayselina Ahsevcan suan 32 haftayız geçen hafta 1600 demişti doktorum ay sonunda nst için gidecem bakalım kaç kilo olacak☺️
iremcannn1907 Ahsevcan bende 20+4te gittim en son 380 gramdı. İlk haftalar doktorlar pek takılmıyor buna nedense son haftalar daha önemliymiş
GulcanDongel iremcannn1907 yok zayıf kaldı oğlum 😢 Şeker var sanıp muz pekmez kestim bi iki hafta, fazla alamadı, ama şekerim çıkmadı, yemeye devam. 😊 Erken doğum riskim var o yüzden böyle şeyleri yemeye gayret ediyorum kilosu iyi olsun diye.
iremcannn1907 GulcanDongel inşallah erken doğmaz 🙄🙏 çok dikkatli ol canım Allah yardımcınız olsun 🙏 hepimizin
lentil GulcanDongel nasıl şeker var sandınız peki. Testte mi yüksek çıktı yoksa su fazlalığından dolayı mı şeker var sandınz
Seross10 Ahsevcan 15+3te 117 gram denmişti yarın yine gidicem bakalım durum ne 😁 16+3 olcak yarın erkek denmişti geçen muayenede
ebru23 Ahsevcan 27 haftalik 947 grm di bakalim kilo almismi bizim kiz 31 +3de gitcem bir hafta geriden geliyoruz ama ins yukselmemistir
PurpleTail Sevgikaya1525 sizinle aynıyız gelişimi önde demişti doktorum size herhangi bir yorumda bulundu mu?
Ayseee4238 Yaseminkosemen gayet iyi bende 33de gittiğimde 2018di zaten 1haftada 200 300gr civarı aliyolar benimki 2haftada 400gr almisti