bebegimizibekliyoruz1 Ahsevcan 19da gittiğimde 22 cm 303 gr dı daha dün gittim erkek bizim de cinsiyetimiz
Minaminisi Ahsevcan dün detaylı usg vardı bizimde. Kızım 380gr maşallah. 20+2 yiz ama usg ye göre 21 haftalık. Biraz tombik olacak sanırım😊
Ahsevcan bebegimizibekliyoruz1 maşallah. Allah hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Benim doktorum kilosu iyi dedi ama bana az geldi sormak istedim o yüzden😑
bebegimizibekliyoruz1 Ahsevcan internette yazıyor olması gereken gr aralıkları oradan da bakabilirsiniz
Snyrs Ahsevcan 21+2 de detaylı ultrasona girdik doktor 476 gr dedi oğlumuz olcak Allah’ın izniyle biraz iri bir bebek olabilir dedi bende uzun boylu ve yapılıyım annede öyle zaten normal yani dedi 😂
Ahsevcan Snyrs maşallah gerçekten de güzel gelişmiş. Allah hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🏵️
Ahsevcan Yaseminkosemen internette baktığıma göre gayet iyi. Allah hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌺
Ayseee4238 Yaseminkosemen gayet iyi bende 33de gittiğimde 2018di zaten 1haftada 200 300gr civarı aliyolar benimki 2haftada 400gr almisti