Zeynepsahn1 Merhabalar, 33 haftalık hamileyim. Son haftalarda sanki ne yesem ağzıma geri geliyor ve kusuyorum. Aynı sorunu yaşayanlar var mı?
teletabi Zeynepsahn1 9 ayıma kadar yaşadım bulantıda vardı bende ama. Eğer bulantı yoksa bebek midenin alanını daraltıyor birde mide kapakçığı gevşek olduğu için hamilelik döneminde bu tarz sorunlar yaşanabiliyor diye biliyorum. Bazen mide gazından da kaynaklanıyor mide yanmasından dolayı. Yemek yedikten sonra yarım saat 1 saat dik oturun. Eğer hala devam ediyorsa bu sorun bi doktorunuza danışın farklı bi sorunda olabilir🙄
fatmakolay Zeynepsahn1 ben hep öyleyim 3. ayda başladım kusmaya 9. ay halen daha aynı midem ağzıma geliyor ekşiyor kusuyorum ki hep perhiz yemekler yiyorum dikkat ettiğim halde 😥
[silindi] Zeynepsahn1 valla ben de öyleyim 8.haftada bir başladım 34.haftaya geldik hala kusuyorum 16-29 arası daha iyiydim ama bu son 1 aydır tekrar kusmalarım başladı. Herhalde mideye baskı olduğu için 🤷🏻♀️ Az bi zaman kaldı doğuma kendimi öyle avutuyorum💆🏻♀️
Zeynepsahn1 Son bir iki haftaya kadar hiç böyle sıkıntılarım yoktu. Dün gece çok kötüydüm artık son çare bir tane talcid aldım biraz rahatlattı 😞 teşekkürler önerileriniz için 😇