Myworld34 Reglim düzensiz ama 28 32 gün arası oluyorum beş gündür adet olduğumu sanıyorum tam baslicak diyorum yok hergun leke leke geliyor ama bildiğiniz kan yani kahverengi falan değil gebeliğini bu şekilde öğrenen var mı ya da hastaneye gitsem mi bilemedim
Zk3865 Myworld34 bende sizinle neredeyse aynı durumdayım ama benimki sadece peçeteye silince çok az kahverengi leke oluyor.doktora gidersen beni de bilgilendirir misin🤲
Cutemomy Myworld34 benimde 5 gündür damla seklinde kan geliyor pembe turuncu kahve arada kırmızı. Testlerim silik çıkıyordu. Kanda baktırdım bugun 0.800 ile negatif çıktı.
Happybsrn Myworld34 benim öyle olduğunda kimyasal gebelik yaşamıştım hatta gidip kan verdiğimiz de öğrenmiştim
987123 Niye düzensiz emziriyor musunuz? Ben emzirdiğim için düzensiz oluyordum bekledim bekledim adet oldum iki ay üst üste meğer iki aydır gebeymişim güvenmeyin bi test yapın derim
Myworld34 1kbrylmz inşallah ya valla bı düzensiz oldum tam da diyorum diğer ay ovulasyon testime baslicam