bebegimizibekliyoruz1 Cinarinannesiiiii bana 1200 tl dediler ben de araştırıyorum hala 800 diyen de var 600 de
Mavisayse Cinarinannesiiiii Canım bende araştıriyorum ama izmir de daha yeni olduğum icin ne hastane ne bişey biliyorum bende bu postan bakcam belki bize bilgi veren biri olur 🤭
aselnannesi Cinarinannesiiiii canım benim doktorum Alsancak mra yolladi 350 tlydi çokta memnun kaldim
es353 Cinarinannesiiiii size tavsiyem perinatolojiye gidin radyoloji uzmanlari pek iyi bakamiyor biz radyoloji uzmanina gittik memnun kalmadık sonra perinatolojiye gittik cok detayli bakiyor
Cinarinannesiiiii bebegimizibekliyoruz1 Gümüşpala da Ali karaege diye bı doktor varmış 300 liraya yaptırmış bizim akraba
Cinarinannesiiiii bebegimizibekliyoruz1 ama doktor yaşlıymis dediği zor anlasiliyormus ondan bende hastane ariyorum
Esucu Mavisayse kızlar bugün yaptırdım çınarlıda doktor en ince ayrıntısına kadar baktı ben çok memnun kaldım
Bb2021 Ben baya araştırdım nurettin ersöz ince diye doktor var bayraklıda özel kendi kliniği var ona gidicem yarın nasipse 45 dk sürüyormuş bebeğin durumuna göre cd ultrson görüntüsü vs veriyormuş 550 tl fiyatı
Busekayra 1 sene önce karataşta 400 TL ye yaptırmıştım bebeğin damar ölçümlerine kadar bakıyorlar down sendromu gibi ultrason CD de aldım ve tam yüzünü renkli görmüştüm aldım astım duvarıma bence güzel bişey :)
bebegimizibekliyoruz1 Busekayra karataş hastanesine gidiyorum bende normalde takibim orda yapılıyor ama doktorum detaylı ultrasonu yapmadıklarını söyledi
bebegimizibekliyoruz1 Cinarinannesiiiii ay gitmişken doğru düzgüne gidelim bari her türlü o ücret cikicak
Busekayra bebegimizibekliyoruz1 bi tane doktor vardı canım o yapıyordu doktor gitmiş olabilir mi acaba çünkü 2 arkadaşım la bir yaptırdık geçen seneydi
Cinarinannesiiiii aselnannesi arkadaş sormuş ikizlere hamile 400 TL demiş iki bebek parası istemiş bide
aselnannesi Cinarinannesiiiii Anladım canım benim bildiğim kadari ile en uygun orasi ben çok arastirmistm
Busekayra deletedmom2014 evet hem yüzünü gördük Allah korusun bi sorunu olsaydı onuda görürdük her şeyi inceliyorlar çünkü 🙂
deletedmom2014 Kızlar merhaba ben 2 haftadır araştırıyorum. Baya yeri aradım size göndereyim fiyatları