Kızlar normalde çok hareketlidir dünden beri hareketleri çok çok azaldı bugün 24+1 olduk ama bugün sabah bir kez hareket etti çok az bir de iki saat önce o da yine varla yok arası doktora gitmelimiyim yoksa normal mi bu haftalarda? Çikolata da yedim bütün gün yatıyorum ama yine aynı