Patatesimmm ben sez. oldum hastanede 2.gğn banyo yaptım. Eve geldim hergün banyo yaptım. Her banyo sonrası açtım bandı değiştirdim. 3.günün sonunda tamamen çıkardım. Çok iyi kurulamak gerekiyor, saç kurutma makinesi bile tutabilirsin ılık olarak. Çok nazik kurutmak lazım havluyla. Nemli kalmaması lazım.😊 korkmayın1 haftaya toparlıyor o dikişler.