yaren-1 Bayanlar 20 haftalık olduk fakat sabah göğüsümün birinde süt gördüm akmıyor ya da ıslatmıyor ama dokununca süt geliyor elime süt gelmesinin erken olduğunu düşünüyorum düşüğede sebep oluyor diye biliyorum doktora gitmelimiyim var mı fikri olan 🤷♀️
Kbrasmskbyrktr yaren-1 benm de o haftalarda başladı canim beyaz beyaz duruyor göğsümde bazen. Elini sürdüğün zaman düşük sebebi olur uyaran verme. Birak kendsi ne güzel süt doluyor inşallah. Doktoruna gittiğinde sorarsın ama oynamadigin sürece bisey olmuyor diye biliyorum ben
E-Y yaren-1 benim 12.haftada gelmisti 😊 kolostrum denilen sıvı geliyor korkma. Göğüslerini fazla uyarma sıvıyı sıkma memeleri uyarınca rahimde uyarılıyor erken doğumu tetikleyebilir.
teletabi yaren-1 canım fazla uyarma göğüslerini elleme. Bazı kişilerde erkende görülebiliyor bu bazılarında hiç görülmüyor. Birdahaki doktor kontrolünde söylersin doktoruna daha net bişey söyler ama şuan bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Minaminisi yaren-1 nerden duydunuz bilmiyorum ama yanlış duymuşsunuz😊 20 hafta itibari ile gelmeye başlar süt, sıkmayın ama. Kendiliğinden de gelir sıkarsanız daha çok gelir. Artık süt bezleri dolmaya başlıyor bu haftalarda.