Merhaba kızlar. Bugün detaylı ultrasonumuz vardı bebeğin kalp damarlarının olması gerektiği yerlerde olmadığını ve timus bezinin olması gerekenden küçük olduğunu öğrendik. ARSA diye bir teşhis konuldu. Down sendromu ve frajil x sendromu olasılığı yüksek dedi. Başına gelen var mı çok üzgünüm. Korkuyorum. Tabiki sonlandırmayı düşünmüyorum ama işte anne yüreği üzüldüm baya. Böyle olup normal doğum yapan var mı? Morale ihtiyacım var😢