Zeynep2909 ben iki gebeliğimde de yaptırmadım. Yaptırsam bisey cıksa sonlandırmam kesinlikle, çünkü bu testlere inancım yok, çevremde pozitif çıkıp doğum sonrası sorunsuz olan bebeklere cok denk geldim. Testi iyi çıkıp doğumda down sendromunlu olan da gördüm. Ense kalınlık ölçümü bu konuda yardımcı aslında. Ense ölçümü 2,5-3 arası çıktığında bi risk olduğunu belirtiyor doktorlar. Bu riski görünce tarama testlerinde ısrar ediyorlar. Tamamen size kalmış, yaptırın yaptırmayın diyemem. Hayırlısı olsun hakkınızda.