Kızlar 22 + 4 haftalıgım bebegim bu aralar pek kıpırtılı degil aklıma takılıyor erken dogum riskim var tansiyon problemim yüzünden doktora kontrole bu ayın 22 sinde gidicektim ama aklıma takıldı erken mi gitsem muyane icin pek kıpırtılı degil gün icinde bi iki defa kıpırdıyor okadar tekme felan da atmıyor hafif kıpırtı bu haftalarda olan varmı normal mi fikir verebilcek olan bilgisi olan yokmu