Zk3865 Kızlar normalde bugun adet günüm fakat 3 gündür sadece peçeteye gelen çok çok az kahverengi leke nedir acaba yerleşme kanaması mı adet başlangıcı mı yardımcı olur musunuz lütfen
Zk3865 Cutebaby 1buçuk yıl önce kürtaj oldum onda ve normal adet döngülerimde bu hiç olmamıştı, Pazar günü sınavım var gidip moralimi bozmak istemiyorum yine kötü bişey olduysa ama içim içimi de yiyor
Cutebaby Zk3865 kötü bişe olduysa derken anlamadım 🤔 ya hamilesiniz ya değilsiniz. Pazar gününe kadar bekleyin o zaman acaba hamile miyim diye kafanıza takmıcaksanız tabi ☺️