BinnazKarogluagrtkn Ben bkücük bir bavulşa gittim hiç kullanmadığım birçok şey oldu.Bebege 3takım koydum 1takım bile yeterliymiş.Orda zaten banyo yaptırmadan değiştirmek istememiştim ben kirlenmemişti de ertesi gün çıktıgımdan.Kendinize bolbol hamile çamaşırı,büyük beden alın.Benim pedleri de hastane vermişti gerek kalmadı ama gene de yanınıza neolur ne olmaz alın hasta bezi tarzında.Gecelik bir de pjema takımınkoymuştum geceligi hiç giymedim bile zaten hasta önlügü giyiyorsunuz mecbur dogumdan önce.