Eylllllll sağlıklı sıhhatli , hayırlısı ile kucağıma almadan bu tarz partiler bana doğru gelmiyor bide çevremde çocuğu olamayanlar var yapsam illa duyulur ve en nihayetinde gönülleri kalabilir 🙂bu sebeple kendimce yapmam diyorum. Tabiki yapanlara da var eğlenceli de oluyor