Meyracukurmaraz Bende yarın 38 oluyorum yarın yapılacak çatı muayenesi ilk defa alttan muayene yapılacak çok korkuyorum
Cicek10 Meyracukurmaraz eğer parmakla yaparsa hiçbir şey olmuyor kendinizi kasmayın gerçekten benim çatı muayenesi olacağımdan haberim yoktu nst de sancı çıkınca yapalım dedi ben de önce şaşırdım ama dediğim gibi iki defa oldum ama sıfır sıkıntı
AnneBebek1 38+5 im yarın benimde çatı muayenem var hamilelik boyunca alttan hiç bakılmadigi için haliyle hem utanıyorm hemde korkuyorm açıkçası 🥺😒
Elif004 AnneBebek1 korkma cnm bende korkarak gittim İnan ki hiç birşey düşünme 3,4 saniyelik birşey ilişki acısına benziyor hiç acımıyor
Cicek10 AnneBebek1 hiç hiç korkma 3 5 saniyelik bir şey ve dokunuyor gibi hissediyorsunuz asla acı değil
Kuzucccum Cicek10 çatı olacağım dıye gittim yapmadı nst de sancılar normal çıktı haftalık takıp verdı onumuzdekı haftalarda yapar herhalde az kaldı zaten 26 gün kadar