Gmmz93 bebegin kilolu olmasi,seker hastası olmak ve kilolu gebe kalmak siviyi cagaltiyormus.daha çok sebep var tabi bunlar en masumları .dikkatli ol bana sıvı çok dediler bir hafta belim ağrıdı sonra doktora gittim rahim ağzı yetmezliği var deyip dikiş attılar.sakin yanlış anlama korkutmak için söylemiyorum. Geçmiş olsun