Kızlar bugün ultrason günümdü ve 8 haftalık görüntüsünü aldım nasıl bi haftada belirdi bukadar şoktayım 😂 neyseki kendi doktoruma gittim ve çok güzel bilgilendirdi kese sağda bebek plesentasıda sağda doktorum söyledi. Ramzi teorisine göre ne oluyordu acaba? Sonucu öğrenince cinsiyeti doğrumunyanlışmı kesinlikle paylaşacağım 😂😂