Dün akşamdan beri sol kasigimin üstünde apandis sancısı gibi sanci giriyor bi yarım saat felan geçmiyor aşırı kötü oluyorum resmen orası patlicakmis gibi hissediyorum kayinvalideme söylediğimde doğum sancısı ara sıra vurur öyle korkma dedi şuan 33 haftalık gebeyim çevremdekiler göbeğin düşmüş doğumun yaklaşmış belli diyolar sizce doğum sancısı mi bu şuan yine girdi aşırı zorlaniyorum nefes bile alsam orayı daha çok acıtıyor bilgisi olan varmı sizce napmaliyim????