Meless Tgcbbrdmr hız düşük canım. Sayı falan çok iyi maşallah. E vitamini al solgar markasının. Her gün 1 tane içsin eşin.
akgunbirsen Tgcbbrdmr sayı olarak çok iyi. Hız çok kötü değil ama daha iyi olabilir gibi fakat hamile kalmaya yetebilir bazıları için. Şansı arttırmak için; sabahları aç karnına ve gece yatarken keçiboynuzu pekmezi, kabak çekirdeği, e vitamini kullanabilir.
Meless Tgcbbrdmr hızlı doğrusal hareket %20 olan canım. Düzelir kafanıza takmayın. Keçi boynuzu pekmezi demişti doktor bize her gün aç karnına bir kaşık içiyordu. Bir de E vitamini içiyordu eşim içtiği ay gebe kaldım😊 darısı sana inşallah🙏
2melek_annesiii Tgcbbrdmr sayınız çok iyi ama hız düşük yani morfoloji var sanırım doktorunuz daha iyi söyler tabide alttada yapısal anomaliler yüksek biraz
vuslatim34 Tgcbbrdmr herşey gayet normal ama enfeksiyon var.biraz hız düşük çok değil ama hamileliğe engel olacak kadar değil.
Cananyildiz Tgcbbrdmr ileri hız düşük canm vitamin kullanmalı esin. Bide spermde enfeksiyon var. Gebeliğe engel degl dyenler olmuş ama zorlaştırıyor iste sonucta bunun icin sınır belirlemisler sizinkide sınırın altnda. Ha bu değerle gebe kalan çok daha kötü degerlede kalanlar var ama zorlaştırıyor
Mayacm Tgcbbrdmr yanı anladıgımı ıdda etmıyorum esımın sonuclarına gore konusucam ve her laboratuvara gore sonuclarda degısıyo ürologa gostermende fayda var viskozıte -normal yazması gerek algü yazan birim pozıtıf cıkmıs sanırım onun negatıf olması lazım bıde lökosit belkı enfeksıyondur bılmıyorum bu ucuyle alakalı suphelendım
Mayacm Tgcbbrdmr benım esımın sonuclarında bısey cıkmamıstı doktor vıtamın vermıstı sızede verır cok sorun oldugunu sanmıyorum ama kesın ıyı bı urologa gosterın derım
Zeynep9120 Tgcbbrdmr gayet iyi merak etme hızda %60 yeterli gebelik için sayı güzel morfoloji %4 ve üstü olması lazm sizinki %6 gayet iyi canım ben bundan kat kat dusuk degerlerle gebe kaldım cok sukur🙏🏻