Gizemada Kasık ağrısı nedeniyle ultrason çektirdim ve kasık varisi olduğunu öğrendik aslında normal bir durummuş ama benimki biraz sıkıntılıymış bugün doktor Hibor 5000 iğne verdi 10 gün kullanıp kontrole gideceğim 26 haftalık hamileyim bu iğneyi yada herhangi bir kan sulandırıcı kullananlar var mı biraz tedirgin oldum bu durumdan
Rabia42 Gizemada cnm ben 4. Haftamdan beridir kan sulandırıcı kullanıyorum şimdi 36 haftamdayim ama senin kullandığının adını hiç duymamistim bı de benim genetik pihtilasma
Ozcndln Gizemada canım bende kan sulandırıcı olarak clexan kullanıyorum 5 haftalıkken sanırım başladım her gün göbeğime sağ ve sol değiştirerek kendim vuruyorum ama benimki kan pıhtılaşması olduğu için seninkini daha önce hiç duymamıştım
Nurselim Ben 37 haftam da başladım yeni ınohep kullanıyorum bende pıhtı var dedi bir doktor biri var dedi emin olamadılar kullanıyorum 38 haftayım 40 kadar kullancam😫