Yavasi Kızlar 17+2 hamileyim henüz belirgin bir hareket hissedemedim yada bana mı öyle geliyo bazen biseyler oluyo acaba omu diyorum kestiremiyorum ilk hissettiğinizde nasıl bir his oluyo
bebegimizibekliyoruz1 Yavasi ufak balancuk patlaması hissettim 16.haftamda 18e girdim girdiğim gibi tekmeler dönmeler anlaşılıyordu artık dışardan da bakınca belli oluyor başkası elini koyuncaa da anlıyor sağ kasığıma doğru hissetim hep
Ebrumrc Yavasi ben ilk 15 haftalıkken hareketini hissettim ve dönmesiydi hissettiğim sanırım ama tarif edemedim şuan😊çok şükür ki şuan minik canavarım hiç durmuyor 21 haftalığız😍
Mavilio2 bebegimizibekliyoruz1 aaayyyy ne güzel bende 17 haftalık hamileyim pıt pıt şeklinde hissediyorum ama dokunduğunda hala anlaşılabilirmiş degil en kısa zamanda dokunulunca hissetmek hissediyorum ya 😍
Yavasi bebegimizibekliyoruz1 allah allah 18 haftada dışardan belli oluyo mu okadar eşimde bakıyo elini koyup ama daha ben bisey anlamadım ki o anlasın 😁
yorgz Kişiden kişiye göre değişiyor sanırım hissetme olayı, hissedilenin bebek hareketi olduğunu ben en net 23. Haftamda anlamıştım ben mesela 😌
bebegimizibekliyoruz1 Yavasi 😂 vücutla alakalı ya biraz da ama baya belirgin hissediyorsun farkını bağırsak hareketleriyle
Su123 Yavasi harekettir ozaman o zamanla daha net hissedeceksin benim kızım tembeldi çok hareket etmezdi sürekli acillere giderdim😂😂