Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 1 hafta oldu 2 gündür bebeğim gündüz devamlı uyuyor. Emzirmek için 2 saatte bir kaldırıyorum bu kez memede uyuyor ememeden. Doktor yüzünü ıslak bir bezle sil uyandır dedi yine uyanmıyor.altını açıyorum yine uyanmıyor. Gece de hep uyanık.Başına gelen varmı böyle ne yapmam lazım?