Essraanil aslında çok dikkat ediyordum, rahimden bebeğe giden damarlarda direnç varmış yani kan akışı çok yavaş bu sebepten tansiyonun çıkabilir demişti detaylıya gittiğim doktor, kan sulandırıcı başlamıştık. Tuzlu tüketmiyordum zaten şuana kadar 1,5 kg aldım ama yinede bu tansiyona yakalandım maalesef. Sanırım birazda genetik yatkınlıktan kaynaklı bir durum. Sıfır tuz, bol su içiyorum bakalım inşallah bu hafta protein değerim düşmüştür🙏🏻